.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمهوری اسلامی، بی نظیر در نظام های سیاسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در برپایی آئین های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بین نظام های سیاسی مستقر نظیر ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، هادی ابراهیمی در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی مازندران با تأکید بر صبغه مردمی نظام اسلامی گفت: انقلاب اسلامی متکی به اراده مردم در پیشبرد اهداف و آرمان‌های متعالی خود است.

وی افزود: هم‌اکنون هیچ نظام سیاسی در دنیا به اندازه انقلاب اسلامی ایران پایگاه و محبوبیت مردمی ندارد و از این رو جمهوری اسلامی ایران در بین نظام‌های سیاسی مستقر نظیر ندارد.


 مسئول ستاد گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی مازندران با تجلیل از امام راحل عظیم‌الشأن به عنوان معمار و پدیدآورنده تنها حکومت دینی در عصر حاضر گفت: عظمت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی و حاکم شدن ارزش‌ها و فضایل اخلاقی در کشورمان مرهون شجاعت و مدیریت بی‌نظیر امام راحل و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به محورهای ترسیمی آیین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ستادهای گرامیداشت دهه‌فجر مبتنی بر مشارکت مردم و خودجوش بودن برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور است.

ابراهیمی تصریح کرد: آیین‌های دهه‌فجر علاوه بر افزایش شتاب بخشی مسیر انقلاب باید بازتاب‌دهنده آرمان‌ها، ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و نیز افزایش باور عمومی نسبت به آینده‌ای روشن و امیدوارکننده و فردایی بهتر نزد آحاد ملت باشد.

وی ضرورت ایجاد انسجام وحدت رویه در اجرای آیین‌های ویژه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: توجه به کیفیت، تنوع و جذابیت، حضور جوانان و نوجوانان در ستادها تولید آثار فاخر ویژه قشرهای گوناگون و استفاده از عبارات و فرامین پر جاذبه و امیدبخش با رعایت اصول بهره‌وری و صرفه‌جویی راهبردهای اساسی در تولیدات فرهنگی و هنری ایام‌الله‌ دهه‌فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به مناسبت‌های ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن‌ماه سال‌جاری در مورد عناوین روزهای یاد شده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و استقرار حکومت الهی، انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری، انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی، انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده، انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت پایدار، انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، وحدت ملی و اعتلای تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عناوین مهم روزهای دهه‌فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که مطابق با آن‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی،‌ هنری، عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.